بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

پنج درصد شهروندان اروپایی تلویزیون را با تل�

نتایج تحقیقات موسسه تحقیقاتی گارتنر نشان می دهد که تنها 5 درصد از شهروندان اروپایی تمایل به تماشای برنامه تلویزیون از طریق تلفن همراه دارند.
به گزارش مهر، گارتنر در گزارش خود اعلام کرده است که در مدت 12 ماه گذشته تنها 5 درصد از شهروندان اروپایی برنامه‌های تلویزیون را روی تلفن همراه مشاهده کرده‌اند.
شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی علت بی‌علاقگی خود را فاکتورهای مختلفی اعلام کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به ابعاد کوچک نمایشگرهای تلفن همراه اشاره کرد.
براساس گزارش رویترز، اپراتورهای تلفن همراه در اروپا امیدوارند که با رساندن هزینه اشتراک 5 تا 10 یورو در ماه برای تلویزیون موبایل بتواند کاربران را به استفاده از این سرویس ترغیب کنند.
نتایج استفاده 5 درصدی شهروندان اروپایی از این سرویس در شرایطی منتشر شده است که در حال حاضر 20 درصد از شهروندان آسیایی تلویزیون را روی نمایشگرهای تلفن همراه خود مشاهده می‌کنند.
این گزارش پیش‌بینی می‌کند که درآمد سرویس‌های سرگرمی تلفن همراه شامل بازی، موسیقی و تلویزیون از 8/18 میلیارد دلار در سال 2006 به 38 میلیارد دلار در سال 2011 برسد.
موسیقی یک از محبوب‌ترین ابزارهای سرگرمی تلفن همراه است. با وجود این انتظار می‌رود که سرویس‌های تلویزیون از راه تلفن همراه هم در آینده‌ای نزدیک با رشد قابل توجهی مواجه شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد