بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

معرفی بازی Pillars of Eternity II: Deadfire

pillars of eternity ii

تاریخ عرضه: ۱۴ فروردین

سازنده: آبسیدین اینترتینمنت 

نسخه اول بازی Pillars of Eternity که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، از این حیث برای طرفداران بازی‌های نقش آفرینی اهمیت داشت که استودیو خوش‌نام این سبک یعنی آبسیدین آن را ساخته بود. این بازی در عمل هم بسیار موفق ظاهر شد و یک بازی نقش آفرینی کلاسیک بود که یاد و خاطره بازی‌هایی چون Baldur's Gate را زنده می‌کرد. حال امسال شاهد انتشار نسخه دوم این بازی با نام کامل Pillars of Eternity II: Deadfire خواهیم بود که مانند قسمت قبلی، بودجه ساختش را از طریق یک کمپین مالی به دست آورده و باز هم توسط استودیو آبسیدین ساخته می‌شود که این خود، اثباتی بر این موضوع است که بازی کیفیت بالایی خواهد داشت. 


در حالی که نسخه اول بازی هم یک اثر نقش آفرینی بسیار کامل و پرجزییات بود، نسخه دوم پیشرفت‌هایی هم خواهد داشت که کیفیت آن را بیش از پیش بالاتر می‌برد. آبسیدین دقت زیادی به سیستم کلاس‌های بازی داشته و سعی کرده عمق زیادی به این بخش بدهد که باعث می‌شود هر بازیکنی بتواند شخصیت منحصر‌به‌فرد خودش را چه از نظر ظاهری و چه از نظر خصوصیات طراحی کند. از طرفی دیگر گیم‌پلی بازی باز هم نیازمند استراتژی و تاکتیک خواهد بود و برای پیروز شدن در مبارزه‌ها باید دقت بسیاری به خرج بدهید. همچنین در این نسخه یک کشتی هم در اختیار شما خواهد بود که با آن، می‌توانید به قسمت‌های مختلف جهان وسیع بازی سفر کنید. 


سال گذشته طرفداران بازی‌های نقش آفرینی با Divinity Original Sin 2 سرگرم شدند و Pillars of Eternity II: Deadfire هم پتانسیل این را دارد که امسال چنین تجربه‌ای برای علاقه‌مندان این سبک خلق کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا الهی چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 05:13 ب.ظ https://www.world1music.ir/

بازیش کردم حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد