بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

راهنمای خریداران برای خرید ویدئو پروژکتور

یافتن ویدئو پروژکتور خوب آسان تر آن است که تصور می کردید . هزاران ویدئو پروژکتور در حال حاضر در بازار وجود دارد ، اما می توانید با استفاده از این راهنمای خرید تا بهترین مدل برای نیازهای ارائه مطلب شما مشخص شود . همه آن چیزی که نیاز دارید ، جواب به این 4 سوال ساده است ؟
چه رزولیشنی نیاز دارم ؟
چه میزان باید روشنایی باشد ؟
آیا وزن و قابلیت حمل آسان مهم است ؟
چقدر باید هزینه کنم ؟
بعد از مرور کلی این موارد اساسی ، به دنبال ویدئو پروژکتور تان بگردید .
سپس ، می توانید لیست انتخاب هایتان را ساده تر و محدود تر کنید و سپس به موارد و قابلیت های کلیدی دیگر بیاندیشید . این مساله به شما کمک خواهد کرد مشخص کنید محصولاتی که از لیست ، فاقد مشخصات موردنظرتان هستند . بعضی از این قابلیت ها احتمالا برای شما خیلی مهم اند ، پس آن ها را با دقت بررسی آن کنید .
بعد از تهیه لیست ویدئو پروژکتورهای موردنظر ، می توانید مشخصات جزئی هرکدام را هم نگاهی بیاندازید.


یافتن ویدئو پروژکتور خوب آسان تر آن است که تصور می کردید . هزاران ویدئو پروژکتور در حال حاضر در بازار وجود دارد ، اما می توانید با استفاده از این راهنمای خرید تا بهترین مدل برای نیازهای ارائه مطلب شما مشخص شود . همه آن چیزی که نیاز دارید ، جواب به این 4 سوال ساده است ؟
چه رزولیشنی نیاز دارم ؟
چه میزان باید روشنایی باشد ؟
آیا وزن و قابلیت حمل آسان مهم است ؟
چقدر باید هزینه کنم ؟
بعد از مرور کلی این موارد اساسی ، به دنبال ویدئو پروژکتور تان بگردید .
سپس ، می توانید لیست انتخاب هایتان را ساده تر و محدود تر کنید و سپس به موارد و قابلیت های کلیدی دیگر بیاندیشید .
این مساله به شما کمک خواهد کرد مشخص کنید محصولاتی که از لیست ، فاقد مشخصات موردنظرتان هستند . بعضی از این قابلیت ها احتمالا برای شما خیلی مهم اند ، پس آن ها را با دقت بررسی آن کنید .
بعد از تهیه لیست ویدئو پروژکتورهای موردنظر ، می توانید مشخصات جزئی هرکدام را هم نگاهی بیاندازید.
راهنمای خریداران برای خرید ویدئو پروژکتور : رزولیشن
مقدار اطلاعاتی که که می تواند بر روی صفحه در هر زمان نشان داده شود ، با رزولیشن ویدو پروژکتور مشخص می شود . رزولیشن به عبارت ساده ، به تعدا پیکسل هایی گفته می شود که ویدئو پروژکتور برای خلق تصویر استفاده می کند . پیکسل های بیشتری که استفاده شوند ، به معنی رزولیشن بالاتر است .
رزولیشن معمولا با2 روش بیان می شود ، مثل 1024 در 768 ، که اولین شماره ، تعداد پیکسل های افقی تصویر و دومین عدد ، نشان دهنده ی تعداد پیکسل های عمودی تصویراست .
رزولیشن به روش دیگری هم بیان می شود ، مثلا 1024 در 768 به نام XGA بیان می شود . این روش نامگذاری ابتدا برای مانیتورهای کامپیوتر استفاده می شده اما در بین ویدئو پروژکتور ها هم گسترش یافته است . اگرچه دلیل خوبی برای استفاده از این روش است ، اینکه بخاطرسپاری این نامها آسان تر از حفظ کردن اعداد است . رزولیشن های معمول را در این مقاله بحث خواهیم کرد .
هنگام صحبت از رزولیشن های ویدئو پروژکتور ، معمولا رزولیشن اصلی (native ) بیان می شود . اگر رزولیشن اصلی یک ویدئو پروژکتور 1024 در 768 پیکسل باشد ، به این معنی است که مقدارهای واقعی پیکسل های فیزیکی در صفحه 1024 پیکسل افقی و 768 پیکسل عمودی است .
چه رزولیشنی نیاز دارم ؟
ویدئو پروژکتورهای با رزولیشن های بالا ، نسبت به وپدئو پروژکتورهای با رزولیشن پایین تر ، قادرند جزئیات بیشتری از تصویر را نشان دهند. چون پیکسل های بیشتری برای ایجاد تصویر استفاده می شوند ، خود هر پیکسل ، کوچکتر می شود بنابراین خود پیکسل ها کمتر دیده می شوند ، البته پول بیشتری برای رزولیشن بالاتر باید بپردازید .
ویدئو پروژکتورهای با رزولیشن پایین تر ، خیلی ارزان تر هستند و می توانند تصویری ایجاد کنند که به روشنی و جذابیت وپدئو پروژکتورهای با رزولیشن بالا باشد . جز برای مواردی که نیاز دارید جزئیات تصویر را به خوبی ببینید . وپدئو پروژکتورهای با رزولیشن پایین تر انتخاب بهتری خواهند بود برای زمانی که قیمت برایتان خیلی مهم است .
انتخاب های رزولیشن
بعضی از رزولیشن های معمول ، این 4 نوع هستند :
SVGA یا 800 در 600 – ویدئو پروژکتورهای SVGA مناسب اند برای آنهایی که محدودیت بودجه دارند ، هرچند قیمت ها هر روزه بطور چشمگیری رو به کاهش است. هرچند بیشتر کامپیوتر ها رزولیشن های بالاتری را خروجی می دهند ، SVGA می تواند انتخابی خوب برای ارائه مطالب PowerPoint و نرم افزارهای دیگر که خیلی به جزئیات وابسته نیستند ، باشند .
XGA یا 1024 در 768 پیکسل – قیمت ویدئو پروژکتورهای XGA در چندساله اخیر بسیار پایین آمده و تقریبا استانداردی برای ویدئو پروژکتورهای اقتصادی شده اند . بیشتر کامپیوتر ها خروجی XGA اصلی می دهند ، بنابراین با تطبیق ویدئو پروژکتور XGA با کامپیوترتان مطمئن باشید که هیچ جزئیاتی را از دست نخواهید یافت .
SXGA یا 1280 در 1024 – ویدئو پروژکتور SXGA دارای رزولیشن بالایی هستند و قیمت بالاتری هم دارند . این محصولات هدف کاربران خصوصی و سطح بالایند و کابران workstation هستند . معمولا برای کنترل و فرمان ، مهندسی و نرم افزارهای CAD/CAM استفاده می شوند که پیکسل های ریز و لبه های جزئیات ، مهم ترند .
SXGA+ یا 1400 در 1050 پیکسل – ویدئو پروژکتورهای SXGA+ در حال محبوب تر شدن هستند و چندین انتخاب های خوب هم در این رده هستند . رزولیشنی مناسب عکس های دارای جزئیات زیاد و داده های گرافیکی و رزولیشنی فوق العاده برای نمایش متن و ارائه های PowerPoint خواهد بود.
UXGA یا 1600 در 1200 پیکسل - UXGA برای نرم افزارهایی که رزولیشن خیلی بالا و جزئیات و اطلاعات زیاد دارند ، مناسب اند . این ویدئو پروژکتورها خیلی گران هستند و که رنج زیادی از تجهیزات کامپیوتری را پشتیبانی می کند . نسبتا ویدئو پروژکتورهای با این رزولیشن ، به نسبت در بازار کم هستند .
چه رزولیشنی برای شما مناسب است ؟
یکی از فاکتورهای کلیدی در انتخاب رزولیشن مناسب , نرم افزاری است که اغلب استفاده می کنید . آیا نیازی به تصویری بسیار دقیق با جزئیات بصری کوچک نیاز دارید , یا به دنبال ابزاری برای ارائه مطلب عادی برای متن و گرافیک های کوچک است .
اگر اغلب از سیستم برای ارائه های پاورپوینت , چارت ها , گرافیک ها , صفحه های گسترده اکسل و کارهای تجاری عادی , استفاده می کنید . احتمالا نیازی ندارید تا پول بیشتری برای ویدئو پروژکتوری با رزولیشن بسیار بالا بپردازید . ویدئو پروژکتور با رزولیشن SVGA و XGA عالی اند برای این نوع کاری و بهترین رزولیشن به نسبت قیمت هم هستند.
اما اگر طرح های مهندسی , عکاسی های دیجیتال یا تصاویری دیگر با جزدیات زیاد را ارائه می دهید , احتمالا به ویدئو پروژکتوری با رزوبیشن SXGA یا بالاتر برای ایجاد تصویری قابل قبول برای هدف تان نیاز دارید .
تطبیق دادن کامپیوترتان با وبدئو پروژکتور تان
به یاد داشه باشید که بهترین رزولیشن برای ویدئو پروژکتورتان , همان رزولیشن کامپیوتری است که قصد دارید با آن کار کنید . اگر شما معمولا از کامپیوترهای نوت بوک / لپ تاپ استفاده می کنید که رزولیشن XGA دارند , ویدئو پروژکتوری خواهید خواست که رزولیشن اصلیش همان XGA باشد تا واضح ترین و صاف ترین تصویر را داشته باشید . به طور مشابه , اگر معمولا از کامپیوتری استفاده می کنید که رزولیشن بالاتر از XGA را خروجی می دهد , مثل SXGA+ , بهترین تصویر را زمانی خواهید داشت که از ویدئو پروژکتوری که با همان رزولیشن اصلی , استفاده کنید .
امروزه ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار , قادرند تا سیگنال های ورودی را که با رزولیشن اصلی شان متفاوت باشد ، پخش کنند. مثلا می توانید یک کامپیوتر با رزولیشن XGA به یک ویدئو پروژکتور قدیمی با رزولیشن SVGA متصل کنید . ویدئو پروژکتور به طور خودکار , سیگنال های ورودی 1,024 x 768 را به خروجی 800 x 600 اصلی تبدیل می کند . اگرچه , کمی از وضوح و جزئیات , در این پروسه از دست می رود , و درآخر تصویری خواهید داشت که به وضوح و شفافیت زمانی که سیگنال های ورودی با همان رزولیشن اصلی ویدئو پروژکتور باشد , نیست .
این از دست دادن شفافیت در زمانی هم که بخواهید یک کامپیوتر XGA را به ویدئو پروژکتوری با رزولیشن بالاتر SXGA , وصل کنید هم اتفاق می افتد . معمولا تصویری قابل قبول خواهید داشت اما تبدیل ورودی 1,024 x 768 به خروجی 1,280 x 1,024 , بعضی نرمی هایی را هم در تصویر ایجاد می کند.
به پروسه تبدیل فرمت های ورودی مختلف به فرمت خروجی اصلی ویدئو پروژکتور , scaling می گویند . بزرگ کردن رزولیشن کوچک , upconversion و کوچک کردن تصاویر بزرگ , compression نامیده می شود . بعضی از ویدئو پروژکتورها در scaling خیلی خوب عمل می کنند, بنابراین نتیجه کار , دارای نرمی های کمتری خواهد بود و تنزل کیفیت , تقریبا جزئی است . در بین ویدئو پروژکتورها ، کیفیت scaling بسیار متفاوت هستند و مانند همه تکنولوژی ها , در حال بهتر شدن است . scaling نکته ای قابل توجه است , بنابراین , در صورت امکان, سعی کنید نوع کار را ببینید تا ویدئو پروژکتور را همانطور که می خواهید ازآن استفاده کنید ، دیده باشید .
وقتی مشخص شد چه رزولیشنی بیشتر با نیازهای شما هماهنگ است , می توانید به دنبال ویدئو پروژکتورهایی با همان رزولیشن باشید که محدووده انتخاب هایتان را کاهش می دهد . لیست تان احتمالا طولانی خواهد بود اما صبر داشته باشید . در زیر فیلترهای دیگری هم هست که لیست تان را کوتاه تر خواههند کرد تا بهتر به نیازهایتان نزدیک شود .
راهنمای خریداران برای خرید ویدئو پروژکتور : شدت روشنایی
ویدئو پروژکتورها در طیف وسیعی از نظر میزان خروجی نورهستند , که با واحد ANSI lumens ( انسی لومنس ) یا بطور خلاصه تر با lumens ( لومنس) بیان می شود . ویدئو پروژکتور روشن تر , دارای انسی لومنس بالاتری است و معمولا گران تر . بر خلاف تصور عام , همیشه روشن تر بهتر نیست . و هیچ راهی برای دانستن بهترین خروجی لومنس نیست . اگرچه فاکتور های مشخص هست تا مطمئن شوید ویدئو پروژکتورتان ، برای نوع کارتان خیلی تاریک یا روشن نباشد .
چیزهایی که باید در نظر بگیرید وقتی روشنایی را انتخاب می کنید
4 نکته مهم در این مورد هست وقتی به دنبال روشنایی ویدئو پروژکتور تان هستید :
چند نفر معمولا در اتاق هستند ؟
این مشخص می کند اندازه ویدئو پروژکتور که برای دید آسان برای هر نفر داشته باشد. هرچه تعداد افراد در یک اتاق بیشتر شود , اندازه تصویر باید افزایش یابد . چون هرچه نور بخواهد در تصویر بزرگتری پخش شود , روشنایی آن کمتر می شود . نور اتاق چقدر است ؟
یک اتاق تاریک بهترین تصویر را صرفنطر از روشنایی ویدئو پروژکتور خواهد داد . اگرچه اکثر ملاقات ها کمی نور لازم دارد برای یادداشت برداری و ارتباط چشمی . اتاقی که چراغ آن خاموش نمی شود یا کلید آن درون اتاق نیست با در جایی است که قابل دسترس نیست , به ویدئو پروژکتور پرنورتر نیاز دارد .
چه نوع پرده ای برای ویدئو پروژکتور هست ؟

این می تواند اثری فوق العاده ای در روشنایی و کیفیت تصویر داشته باشد . بیشتر پرده های ویئو پروژکتور امروزه بازتاب نور خیلی خوبی دارند که سبب می شود حتی ویدئو پروژکتورهایی که نور کمی دارند , در حالت عادی خوب به نظر برسند . اگر اتاق , فاقد پرده ویدئو پروژکتور است , نیاز به ویدئو پروژکتور پرنورتری دارید چون بازتاب نور دیوار بسیار کم است .
4-نوع کارتان چیست ؟
نوع کار مانند آموزش و کارهای گروهی , به شدت روشنایی بیشتری نیاز دارند چون این نوع کارها , همچنین نور بیشتری هم برای یادداشت برداری و ارتباطات متقابل بین افراد دارد . کارهایی که از داده های گرافیکی , عکس ها و ویدئوها استفاده می کنند ، احتمالا بیشتر در اتاق های کم نورتر پخش خواهند شد , پس به آنچنان خروجی نور نیاز ندارند . اگر ویدئو پروژکتور در جاهای مختلفی استفاده می شود , هم داخل خانه و هم در خارج بخاطر مسافرت , جایی را ملاک قرار دهید که بیشتر استفاده می شود .
در بازارهای امروزی , ویدئو پروژکتورها می توانند با خروجی انسی لومنس به شکل زیر دسته بندی می شوند :
کمتر از 1000 لومنس – کمترین میزان خروجی نور که ویدئو پروژکتورها می دهند که ویدئو پروژکتورهای در این رده ، جزو ارزانترین ویدئو پروژکتورها هم هستند . برای نمایش ویدئوهای آموزشی و عکس ها در اتاق های کم نور , ویدئو پروژکتورهایی که در این رده اند , برای این نیازها می توانند مناسب باشند . به یاد داشته باشید , که خروجی روشنایی کم , به این معنی است که می خوهید ارائه تان را در اتاق تاریک یا خیلی کم نور پس تصویر روی پرده با نورهای محدود شده , تصویر بدی نخواهید شد .
1000 تا 2000 لومنس – این طیف لومنس , تعادلی بین عملکرد و قیمت است . این دستگاه ها برای اتاق کنفرانس هاس تجاری معمولی و استفاده در کلاس ، مناسبند . برای بهترین تصویر، ارائه ها باید در نور کم انجام شوند. یک اتاق کاملا تاریک معمولا ضروری نیست .
2000 تا 3000 لومنس - این نمایان دهنده رنج سطح بالای ویدئو پروژکتورهای قابل حمل و تقریبا قابل حمل است . ویدئو پروژکتورهای در این کلاس , مناسب برای اتاق کنفرانس های بزرگ و کلاس های درس بزرگ هستند . این ها انعطاف پذیری بیشتری با نور محدود شده محیطی می دهند , چون تصویر به اندازه کافی روشن است , میزان قابل قبولی از نور اتاق بدون آنکه تصویر خراب شود ، قابل تحمل است . این ویدئو پروژکتورها ، همچنین انعطاف پذیری بیشتری در اندازه اتاق می دهند که چون لومنس کافی برای صفحات بزرگ تر تولید می کنند .
3000 لومنس و به بالا – این ویدئو پروژکتورهای فوق العاده روشن , در چندین کلاس از نطر عملکرد قرار دارند. این دستگاه ها در رنج 3000 تا 12000 انسی لومنس هستند . قیمت این ویدئو پروژکتورها هم در رنج وسیعی هستند که بسته به بقیه مشخصات آنها دارد . این ویدئو پروژکتورها در مکان های زیادی هم استفاده می شوند مانند اتاق های کنفرانس ، کلاس های آموزشی ، مساجد و ... .
راهنمای خریداران ویدئو پروژکتور های تجاری : وزن و قابلیت حمل
نکنه مهم دیگری که برای انتخاب یک ویدئو پروژکتور ایده آل نیاز دارید ، وزن آن است . اگر معمولا در راه هستید ، احتمالا سبکترین و قابل حمل ترین دستگاه که با رزولیشن و روشنایی مورد نظرتان هم تطبیق داشته باشد ، منسب کارتان خواهند بود . دسته بندی ویدئو پروژکتورهای سبکتر از 7 پاوند ( حدودا 3 کیلو ) در این رده اند .
اگر گهگاه سفر می کنید و همچنین قدرت بیشتری نباز دارید ، ویدئو پروژکتوری کمی سنگین تر ، نیازتان را رفع می کند . ویدئو پروژکتور های بین 7 تا 10 اوند ( حدودا 3 تا 4.5 کیلوگرمی ) مناسب تان است . این ویدئو پروژکتورها روشن تر و قوی تر از ویدئو پروژکتورهای زیر 3 کیلو است .
اگر قصد مسافرت با ویدئو پروژکتورتان را ندارید ، اما هنوز می خواهید دستگاه جدیدتان را در محل کارتان ، از کلاس به یک کلاس و روزهای تعطیل آن را به خانه ببرید و در خانه استفاده کنید ، ویدئو پروکتورهای بسیار خوبی در رنج وزنی 10 تا 15 پاوند ( حدود 4.5 تا 7 کیلو گرمی ) که می توانید به آنها توجه کنید.
بالاخره ، اگر می خواهید ویدئو پروژکتورتان را در جای ثابتی استفاده کنید و نیازی به انتقال آن ندارید ، می توانید از مساله وزن بگذرید و به بقیه خصوصیات مثل روشنایی و قیمت و قدرت آن توجه بیشتری کنید .
راهنمای خریداران ویدئو پروژکتور : قابلیت های کلیدی
تا حالا لیست انتخاب هایتان محدود شده است . با در نظر گرفتن قابلیت های کلیدی که سازنده ویدئو پروژکتور ارائه می دهد و دقت به موضوعات زیر ، لیست تان را محدودتر کنید :
لنز زوم (Zoom lens ) : لنز زوم این امکان را به شما می دهد که ویدئو پروژکتور را در جای راحتی قرار دهید و اندازه تصویر را تنظیم کنید . تعداد زیادی از ویدئو پروژکتورهای قابل حمل ، لنز زوم کم دارند . یک لنز زوم 1.2:1 فقط به شما این قابلیت را می دهد که تصویر را تا 20درصد بزرگ کنید . شما اغلب می توانید ویدئو پروژکتور یک یا دو فوت جابجا کنید و اندازه تصویر مورد نظرتان را داشته باشید . اگر پرده نمایش ثابت دارید ، حتی رنج کم زوم به شما بسیار کمک خواهد کرد تا اندازه تصویر دقیق تان را تنظیم کنید . اگر می خواهید ویدئو پروژکتورتان را در محل های مختلف استفاده کنید ؛ احتمالا به رنج زوم متنوع تری نیاز دارید ، که به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهد برای انتخاب جا. رنج لنز زوم 1.1:1 تا 2.0:1 و بیشتر . شماره بالاتر ، زوم لنز قویتری دارد .
تصحیح Keystone ( Keystone Correction ) : علاوه بر قابلیت لنز زوم ، کاربران باید فواید تصحیح Keystone را هم بدانند .اثر Keystone وقتی اتفاق می افتد که ویدئو پروژکتور در زاویه ای غیر از روبروی پرده نمایش که نتیجه آن این است که تصویر کاملا مربع نخواهد بود . امروزه بیشتر ویدئو پروژکتورها دارای این قابلیت اند که Keystone عمودی را تصحیح می کنند ، که وقتی اتفاق می افتد که ویدئو پروژکتورتان روبه پایین یا روبه بالا باشد . بقیه ویدئو پروژکتورها این قابلیت را دارند کهKeystone افقی را هم تصحیح کنند که وقتی اتفاق می افتد که در طرفین تصویر را نمایش دهید . توجه داشته باشید که اعمال تصحیحKeystone معمولا نتیجه اش کمی کاهش جزئیات و شفافیت تصویر است اما می تواند فوق العاده ارزش داشته باشد که وقتی ویدئو پروژکتورتان دقیقا نتواند تصویرمربع دهد .
کنتراست (Contrast ) : کنراست نسبتی است بین تاریک ترین و روشن ترین قسمت تصویر . برای داشتن بهترین تصویر و فیلم ، نسبت کنتراست تصویر بهتر است بالا باشد ( 1500:1 یا بالاتر ) . برای گرافیک های کامپیوتری و ارائه اطلاعات ، معمولا کنتراست 400:1 بالاست . اگرچه ، نور اتاق بر روی کنتراست تصویر تاثیر دارد ، به این دلیل که تاریکی ها را روشن تر می کند . با نورپردازی معمول اتاق ها ، ویدئو پروژکتور با کنتراست 400:1 با کنراست 1500:1 تقریبا متمایز است ، ولی بقیه فاکتورها یکسان است . اگر شما ویدئو پروژکتورتان را در اتاقی با نور محدود خوب استفاده کنید ، خروجی lumen از کنتراست مهم تر است . برای نمایش صحیح گرافیک و ویدئو اگرچه در اتاق تاریک ، کنتراست مهمتر می شود .
استانداردهای سیگنال های ویدئو : بیشتر ویدئو پروژکتورهای تجاری ، سیگنال های composite video ، S-video و computer/RGB را به عنوان 3 نوع سیگنال استفاده می کنند . بیشتر ویدئو پروژکتورها همچنین سیگنال های YPbPr/YCbCr را هم می پذیرند . اگرچه ، 2 استاندراد سیگنال کاملا دیجیتالی کهDVI و HDMI هستند . کارت های گرافیک کامپیوترهای جدید ، قابلیت خروجی DVI و HDMI دارند که به کاربرای این امکان را می دهند که سیگنال ها را در همان فرمت دیجیتال نگه دارند و از تبدیل دیجیتال به آنالوک جلوگیری می کنند . اگر می خواهید عملکرد بهبود یافته و شما منبع ویدئویی دارید که خروجی DVI و HDMI می دهد ، چک کنید که کدام ویدئو پروژکتورها ورودی دیجیتال دارند . که در مشخصات ویدئو پروژکتور به اسم های HDMI, DVI-I, یا DVI-D بیان می شود .
پورت های کامپیوتر چندگانه : اگر می خواهید چند کامپیوتر یا منبع ویدئویی را در یک زمان به ویدئو پروژکتور وصل کنید ، مثلا ممکن است بخواهید یک کامپیوتر نوت بوک و یک کامپیوتر رومیزی را از هر2 منبع به دستکاه وصل کنید و ارائه های متوالی یا در یک زمان داشته باشد ، این قابلیت مهمی است . اگر ویدئو پروژکتورتان فقط یک ورودی کامپیوتر دارد ، مجبور خواهید شد نوت بوک تان را قطع کنید و در بین کارتان ، کامپیوتر رومیزی تان را وصل کنید . چک کنید تا مطمئن شوید که ویدئو پروژکتورتان به اندازه کافی قابلیت ارتباطی دارد که استفاده معمول تان را پشتیبانی کند .
راهنمای خریداران ویدئو پروژکتور : قیمت
وقتی محدوده هزینه تان را مشخص کردید ، توجه داشته باشید که قیمت را از فروشنده مطمئن بخواهید و چون به احتمال زیاد قیمت اصلی با قیمت های سایت ه و فروشندگان مختلف متفاوت است . برای انتخاب فروشنده هم به دنبال فروشندگانی باشید که سابقه خوبی دارند ، خدمات و گارانتی خوبی دارند ، و نظر افراد و شرکت هایی که قبلا از آنها خریدکرده اند را جویا شوید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد