بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

نقد و بررسی بازی HearthStone

HearthStone

باز هم یک بازی از بلیزارد و باز هم یک اعتیاد جدید. برخلاف گذشته که باید سال‌ها منتظر آمدن یک بازی بزرگ از سوی بلیزارد می‌نشستیم، این روزها بلیزارد بر روی عناوین کوچک و F2P نیز سرمایه‌گذاری می‌کند. اما اجازه ندهید عبارت کوچک شما را گول بزند چون Hearthstone می‌تواند به اندازه بازی بزرگی مانند World Of Warcraft لذت بخش و اعتیاد آور باشد و هر کسی با بازی کردن چند ساعت از آن به جذابیت ذاتیش، در عین سادگی پی‌ خواهد برد.


نقد و بررسی بازی Wolfenstein: The New Order

جنگ جهانی دوم تا کنون مورد اقتباس فیلم ها و بازی های متعددی قرار گرفته است. این عناوین در بازگویی تاریخ دو راه متفاوت را در پیش گرفته اند. برخی حواث را آنگونه که واقعا اتفاق افتاده به تصویر کشیده اند و برخی دیگر با دستکاری در تاریخ ماجراهایی جدید را نقل کرده اند.

در میان عناوین دسته ی دوم Wolfenstein از محبوب ترین و قدیمی ترین ها به حساب می آید. در دنیای ولفنشتاین، آلمان نازی فاتح جنگ بین الملل دوم است. دنیا تحت سیطره و اقتدار آلمان هیتلری قرار دارد. و هژمونی این قدرت برتر اجازه ی خودنمایی به هیچ قدرت معارضی را نمی دهد. اما در این میان هنوز بارقه ای از امید برای مقاومت باقی است. William "B.J" Blazkovic سرباز کهنه کار نیروهای متفقین در یک امر تخصص زیادی دارد، کشتن نازی ها!

Wolfenstein: The New Order

نقد و بررسی بازی TITANFALL

TITANFALL

پس از حواشی و انتظارات فراوان شوتر وعده داده شده ی نوابغ استودیوی Respawn پیش روی ماست. در ابتدای مطلب باید گفت TitanFall ترکیبی است از لذت بخش ترین المان های شوترهای چندنفره ای که تا کنون آن ها را تجربه کرده اید. برای آشنایی بیشتر با آینده ی شوترهای چند نفره در ادامه ی نقد و بررسی با ما همراه باشید.

نقد و بررسی بازی Divinity: Original Sin

Divinity: Original Sin


Original Sin آخرین ساخته استودیوی Larian بر مبنای سری Divinity است. مبارزات نوبتی در کنار دنیای وسیع و پرجزئیات بازی آن را بیش از هر چیز به شاهکارهای کلاسیکی نظیر سری Ultima و Baldur's Gate شبیه کرده است. اما آیا سازندگان تنها به روز کردن بازی های قدیمی را هدف خود قرار داده اند؟ آیا Original Sin چیز تازه ای نیز برای عرضه دارد؟ تلاش می کنیم تا در نقد و بررسی پاسخگوی این سوالات باشیم.


نقد و بررسی بازی Trials Fusion

Trials Fusion

مطمئنا یکی از پرطرفدار‌ترین رشته‌های ورزشی در سطح جهان، مسابقات موتور سواری ترایلز است. مسابقاتی که به گذر از موانع مختلف و انجام حرکات نمایشی معروف است. اما این مسابقات محدودیت‌هایی دارد، از جمله محدودیت در ترک‌ها؛ به دلیل پر خطر بودن این رشته ورزشی و محدود کردن ترک‌ها به فضا‌های بسته برای جلوگیری از خسارات شدید به موتورسواران و موتور ها است. به همین دلیل تنها جایی که می‌توان از سد این محدودیت‌ها عبور کرد، دنیای بازی‌ها و ساخت بازی بر اساس این مسابقات، بدون محدودیت‌های ذکر شده است.