بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

فروش بازی Divinity: Original Sin 2 از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد

بازی Divinity: Original Sin 2 از مدت‌ها پیش به شکل Early Access در دسترس بود و چندی پیش هم نسخه رسمی و نهایی آن منتشر شد و استقبال عالی منتقدین و گیمر‌ها را در پی داشت و نمره‌های بسیار خوبی دریافت کرد. استودیو Larian، سازنده این بازی، اخیرا با انتشار توییتی اعلام کرده که فروش Divinity: Original Sin 2 از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است.

Image result for Original Sin 2

Divinity: Original Sin 2 در حالی بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته که تنها چند ماه از انتشار آن می‌گذرد و از طرفی دیگر، این بازی فقط به صورت انحصاری روی کامپیوتر در دسترس است و به همین دلیل هم می‌توان فروش بازی را دستاوردی عالی برای سازندگانش دانست.

Divinity: Original Sin 2 دنباله بازی Divinity: Original Sin است و دلیل اصلی موفقیت آن، ارائه یک تجربه عالی و بی‌نقص در سبک نقش‌آفرینی است که حس و حالی چون بازی‌های کلاسیک این سبک دارد و با دوربین ایزومتریک و عمق نقش‌آفرینی بسیار بالایش، تجربه‌ای است که طرفداران این سبک حتما باید آن را بازی کنند. برای آشنایی بیش‌تر با این بازی، می‌توانید بررسی بازی Divinity: Original Sin 2 را در زومجی بخوانید که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:


ما در دورانی زندگی می‌کنیم که کم‌تر استودیویی سراغ ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک می‌رود. با این حال، استودیو لارین با خلق بازی Divinity: Original Sin II ثابت کرده که این بازی‌ها هنوز هم می‌توانند به تجربه فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند و قادر هستند ساعت‌های طولانی مخاطب را سرگرم کنند. وجود یک سری مشکلات ریز به هیچ‌وجه نمی‌تواند به تجربه بازی Divinity: Original Sin II آسیبی وارد کند و این بازی در طول گیم‌پلی حداقل ۶۰ ساعته‌اش، یک تجربه عالی و شدیدا سرگرم‌کننده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد