بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

دیوانگی به وقت صبح | نقد و بررسی بازی Until Dawn

Untildawn
چه چیزی باعث می‌شود تن مان بلرزد؟بیایید بر سر موضوع اصلی‌مان یعنی بازی «تا سپیده‌دم» (Until Dawn) برویم. بازی‌ای که می‌توانید دو نوع متفاوت از ترس خود را ببینید و به سادگی حس کنید. بازیی‌ای که هرچند شما را تا مرز سکته پیش نمی‌برد اما می‌تواند ترس‌های شخصیتان را به راحتی برای‌تان متجلی کند.
همه‌ی ما می‌دانیم در یک بازی شاخه‌ی وحشت تنها چیزی که ملاک نیست داستان است! زیرا در این موارد داستان آن قدر کلیشه‌ای خواهد بود که باعث می‌شود شما توجه‌تان را بر روی صحنه ی ترسناک جلب کنید و خیلی کم به سمت داستان کشیده شوید. اما نکته‌ی بسیار مهمی که در تا سپیده‌دم وجود دارد، این است که بازی گیم‌پلی انتخابی دارد. پس به همین دلیل مهم‌ترین چالش بازی روایت داستان خوب و شخصیت‌پردازی عالی است. می‌توانم کاملاً جدی بگویم که بازی از پس این چالش به خوبی برآمده و داستان بازی از جایی شروع می‌شود که 7 دوست صمیمی و هم کلاسی تصمیم می‌گیرند به کلبه‌ای بروند که متعلق به 3 نفر از دوستانشان به نام های جاش، هانا و بِس است. نکته‌ی جالب اینجاست که یکی از زیر ژانرهای گونه‌ی وحشت مربوط به‌همین رفتن دسته جمعی تعدادی دوست به کلبه‌ای برای تفریح است که به فاجعه‌ای خون‌بار و پر از ترس ختم می‌شود. ولی ظاهرا نویسنده‌های این بازی توانسته‌اند به این کلیشه‌ی نه‌چندان جذاب افسار زده و از آن به‌عنوان برگ برنده‌شان استفاده کنند. اصلا نیازی به اشاره کردن ندارد که اشتباهی رخ می‌دهد و فاجعه‌ای جمع را به بحران می‌کشد و این شروع ماجراهای تا سپیده‌دم است.

چه مدت زنده خواهی ماند؟ | نقد و بررسی بازی Zombi

نقد و بررسی بازی Zombi

شرکت یوبی­‌سافت بازی «Zombi» را در ابتدا با نام «ZombiU» به عنوان لانچ تایتل کنسول WiiU منتشر کرد؛ اما بعد از مدتی به علت فروش کم این کنسول و در نتیجه باز‌‌‌ی‌­های تولیدی توسط این شرکت، شروع به انتشار باز‌‌ی‌­هایش برای دیگر پلتفرم­‌ها کرد و ارتباطش با نینتندو قطع شد. مقامات یوبی‌سافت علت این کار را ظرفیت پایین هارد این کنسول برای انتشار بازی­‌ها بر روی آن اعلام کردند. این در حالی است که بازی «Xenoblade Chronicles X» که به تازگی در ژاپن منتشر شده و به زودی در آمریکای شمالی نیز منتشر می­‌شود در 5 دیسک و حجم 125 گیگابایت عرضه خواهد شد.

در هر صورت حدود یک ماه است که بازی ZombiU با نام جدید Zombi برای دیگر پلتفرم­‌ها منتشر شده و در ادامه می­‌توانید با نقد و بررسی بازی Zombi همراه دنیای بازی باشید.

وایکینگ ها در جزیره کیش: بررسی بازی خوش رکاب

بازی خوش رکاب
با دریافت حجم 25 مگابایتی بازی و دیدن صفحه ی بارگزاری اولیه بازی جذب رنگ بندی و طراحی هنری دل نشینش می شوید. شخصیت ها ، ماشین ها و رابط کاربری سطح هنری قابل قبولی دارند اما کیفیت تصاویر پس زمینه گاها توی ذوق می زند و یک دستی لازم با سایر بخش ها را ندارد.

سازندگان با زیرکی دو سبک معتادکننده که دربین کاربر ایرانی جواب پس داده را با هم ترکیب کرده اند. روی محیط کره ای بی انتها با ماشینتان جلو می روید. مسئله ی شما در طی بازی حفط میزان بنزینتان است تا مسافت بیشتری را طی کرده باشید. درکل هرچه جلو بروید کمی از بنزینتان کاسته می شود اما در جریان بازی سوالاتی برایتان مطرح می شود که باید به آنها جواب غلط بدهید. رد کردن هر سوال کمی بنزین به ماشینتان تزریق می کند و اگر هم از پس سوال برنیایید بنزین از دست می دهید. همانطور که گفتم هم سیستم جواب و سوال برعکس هم حفط بنزین ماشین برای رکورد زدن امتحانشان را بین کاربران پس داده اند و واقعا می توانند تا مدتی شما را سرگرم کنند. طبق توضیحات سازنده 1500 سوال در زمینه های مختلف در بازی گنجانده شده تا به همراه 5 تصویر بکگراند از تکراری شدن بازی جلوگیری کنند. بعضی سوالات به زیبایی لبخندی هم گوشه ی لبتان می آورند مثل : وایکینگ ها در جزیره ی کیش زندگی می کنند.

علاوه بر بنزین، ماشینتان نیترو هم دارد که با رد کردن موفقیت آمیز سوالات پر می شود اما کنترلی روی استفاده از آن ندارید. هرزمان ظرفیت نیترو پر شود خودش روی ماشین اعمال شده و سرعتتان را افزایش می دهد.