بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

بازی پارسیان - خرید

سایت جهت درج انواع مطالب و انتقال پیج رنک ساخته شده است

نرم افزار ADAMS12.0

نرم افزار ADAMS12.0 یا Automatic Dynamic Analyses of Mechanical Systems محصول Mechanical Dynamics , inc در ژانویه سال 2002 به بازار عرضه گردید . این نرم افزار که از جمله قویترین و کاملترین نرم افزارها که در کلیّه زمینه های دینامیک می باشد از محصولات بسیار متنوّعی در زمینه های تحلیل دینامیک خودرو ، هواپیما ، قطار ، موتور خودرو ، هیدرولیک ، مکانیزم ، تایر ، ارتعاشات و ... تشکیل شده است . این نرم افزار یک محیط تخصّصی به منظور مدل کردن خودرو بوده و به شما این امکان را می دهد که سیستم های خودرو را مدل کرده و سپس انواع تست های استانداردی که توسّط شرکت های خودروسازی بر روی مدل های واقعی خودرو انجام گیرد بر روی مدل های مجازی خود که در نرم افزار ایجاد کرده اید انجام داده و نتایج آن را مشاهده و بررسی کنید . اگر نتایج بدست آمده انتظارات شما را برآورده نکرد به راحتی می توانید ابعاد قطعات و موقعیّت آنها را ویرایش کنید ، مدل خود را آنالیز مجدّد کرده و دوباره نتایج را بررسی کنید تا اینکه به نتایج دلخواه خود برسید .

نرم افزار ADAMS/car این امکان را به شما می دهد که سریعتر و هوشمندانه تر کار کنید و زمان بیشتری برای ایجاد تغییرات و بررسی تغییر عملکرد خودرو داشته باشید . به کمک نرم افزار ADAMS/car شما می توانید :

1- کارآیی طرّاحی خود را بررسی کرده و مدل خود را قبل از انجام تست عملی بهینه کنید .       

2- ایجاد تغییرات در مدل و آنالیز مجدّد ، بسیار سریعتر و ارزانتر انجام خواهد گرفت . برای مثال شما می توانید با چند کلیک ماوس ، فنر سیستم تعلیق خود را عوض کنید به جای آنکه مجبور باشید برای این کار ، یک فنر جدید تهیّه کرده و منتظر مکانیک شوید که فنر فعلی را عوض کند .

3- به راحتی می توانید انواع آنالیزها را روی طرح خود انجام دهید در حالی که در شرایط واقعی این کار نیاز به زمان ، هزینه و دقت زیادی برای تعویضFixture  ها و ابزارو وسایل تست جدید می باشد .

4- در یک محیط ایمن تر کار خواهید کرد . بدون ترس از اینکه اطّلاعات شما توسّط دستگاهها ثبت نشود و یا اینکه منتظر شرایط مساعد آب و هوایی گردید .

5- تست شما در یک محیط عاری از خطرات ناشی از تست عملی انجام می گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
hamid سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.pcdlcenter.com

ali bod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد